V kubu NaNáměstí máš
PRÁVO
- Kdykoli přijít a odejít v rámci provozní doby klubu.
- Svobodně vyjadřovat své názory, ale tak, aby neurážely druhého.
- Na ochranu před všemi formami zneužívání.
- Nebýt diskriminován (znevýhodňován) kvůli tomu, jaký jsi, jak vypadáš, čemu věříš.
- Vědět o jakékoli dokumentaci vztahující se ke Tvé osobě a nahlížet do ní.
- Na ochranu osobních údajů.
- Podat stížnost s možností odvolání.
- Rozhodovat o využití času v klubu.
- Na poskytnutí informací, které potřebuješ vědět.
- Na poskytnutí služeb v takové míře, v jaké potřebuješ.
- Využít službu jakou Ty chceš a jakou potřebuješ
- Na sebeurčení, svobodu myšlení, svědomí a náboženského vyznání.
PRAVIDLA
- Uklízej po sobě, udržuj pořádek, třiď odpad!
- Nikomu nic nenič a neber, co není tvoje!
- Nepraktikuj zde žádné sexuální aktivity!
- V klubu nehraj o peníze!
- Dodržuj pravidla společenského chování a nemluv vulgárně!
- Nikoho nemlať, nikomu nenadávej!
- Nikomu se nevysmívej, neurážej a nevydírej kvůli tomu, jak vypadá, jaký je, čemu věří, co si myslí!
- Nezdržuj se na chodbě před klubem - před otevřením a po zavíračce!
- Respektuj zákaz kouření v prostorách klubu!
- V klubu ani v jeho okolí neber drogy (i alkohol je droga) - do klubu nechoď pod vlivem. V klubu drogy nenabízej a neprodávej!
- Do klubu nenos zbraně (nůž, pistole a všechny ostré předměty)!
- Neměl/a bys chodit do klubu, pokud jsi nemocný/á!
SANKCE
Pokud porušíš pravidla klubu, pracovník má právo udělit ti sankci:
- napomenutí,
- náhradu zničené věci,
- zákaz činnosti,
- odchod z klubu na daný den,
- zákaz vstupu do klubu na delší dobu,
- při dlouhodobém porušování pravidel ti můžeme zakázat vstup do klubu až na 6 měsíců.
JAK SI STĚŽOVAT?
Jak si mohu stěžovat?
Stěžovat si můžete i anonymně a je možné si pro svou stížnost zvolit zástupce, kterým může být jakákoliv osoba z vašeho okolí či z řad zaměstnanců.
- Ústně – přímo pracovníkovi/vedoucímu/řediteli
- Písemně či elektronicky – dopisem, do knihy přání a stížností (umístěna na nástěnce v klubu, ale také k dispozici u pracovníků v terénní formě), do anonymních schránek (uvnitř zařízení či venku na budově – kdy není nutný kontakt se službou), emailem, na sociálních sítích, SMS
Komu si mohu stěžovat?
- Pracovníkovi zařízení – NZDM klub NaNáměstí, Náměstí č.e. 73, 431 55 Radonice, tel. +420 702 027 967, email – nzdmnanamesti@svetlokadanzs.cz
- Vedoucímu zařízení – Mgr. Lucie Petrovová, Náměstí č.e. 73, tel. +420 702 027 967, email – lucie.petrovova@svetlokadan.zs.cz
- Vedení organizace - ředitel sekce Bc. Vendula Kadárová, Jana Švermy 6, 432 01 Kadaň, tel. +420 725 154 026, email – vendula.kadarova@svetlokadanzs.cz
V případě, že osobě pro uspokojení jejich stížnosti nestačí kontakty výše, mohou se obrátit na nadřízené orgány:
- Ministerstvo práce a sociální věcí - https://www.mpsv.cz/web/cz/kontakty
- Asociace nestátních neziskových organizací v České republice z.s., - https://www.anno-cr.cz/kontakt/
- Veřejný ochránce práv - https://www.ochrance.cz/kontakt/
- Liga lidských práv - https://www.llp.cz/kontakt/
- Český helsinský výbor - https://helcom.cz/cs/kontakt/
- Obec Radonice, Radonice č.p. 1, 431 55, tel: +420474397120, e-mail: obec.radonice@iol.cz, www.obec-radonice.cz
Aktuální kontaktní údaje jsou dostupné na uvedených webových stránkách či je možné si je vyžádat u pracovníka.
V případě, že nejste spokojeni s řešením stížnosti, můžete se proti vyjádření do 14 dní odvolat, či se obrátit na nadřízeného pracovníka/nadřízený orgán. Pracovníci vám poskytnou informace či kontakt zprostředkují.