V kubu NaNáměstí máš 

PRÁVO


  • Kdykoli přijít a odejít v rámci provozní doby klubu.
  • Svobodně vyjadřovat své názory, ale tak, aby neurážely druhého.
  • Na ochranu před všemi formami zneužívání. 
  • Nebýt diskriminován (znevýhodňován) kvůli tomu, jaký jsi, jak vypadáš, čemu věříš.
  • Vědět o jakékoli dokumentaci vztahující se ke Tvé osobě a nahlížet do ní.
  • Na ochranu osobních údajů.
  • Podat stížnost s možností odvolání.
  • Rozhodovat o využití času v klubu.
  • Na poskytnutí informací, které potřebuješ vědět.
  • Na poskytnutí služeb v takové míře, v jaké potřebuješ.
  • Využít službu jakou Ty chceš a jakou potřebuješ
  • Na sebeurčení, svobodu myšlení, svědomí a náboženského vyznání.

PRAVIDLA

  • Uklízej po sobě, udržuj pořádek, třiď odpad!
  • Nikomu nic nenič a neber, co není tvoje!
  • Nepraktikuj zde žádné sexuální aktivity!
  • V klubu nehraj o peníze!
  • Dodržuj pravidla společenského chování a nemluv vulgárně!
  • Nikoho nemlať, nikomu nenadávej!
  • Nikomu se nevysmívej, neurážej a nevydírej kvůli tomu, jak vypadá, jaký je, čemu věří, co si myslí!
  • Nezdržuj se na chodbě před klubem - před otevřením a po zavíračce!
  • Respektuj zákaz kouření v prostorách klubu!
  • V klubu ani v jeho okolí neber drogy (i alkohol je droga) - do klubu nechoď pod vlivem. V klubu drogy nenabízej a neprodávej!
  • Do klubu nenos zbraně (nůž, pistole a všechny ostré předměty)!
  • Neměl/a bys chodit do klubu, pokud jsi nemocný/á!

SANKCE

Pokud porušíš pravidla klubu, pracovník má právo udělit ti sankci:

  • napomenutí,
  • náhradu zničené věci,
  • zákaz činnosti,
  • odchod z klubu na daný den,
  • zákaz vstupu do klubu na delší dobu,
  • při dlouhodobém porušování pravidel ti můžeme zakázat vstup do klubu až na 6 měsíců.

JAK SI STĚŽOVAT?

Jak si mohu stěžovat?

Stěžovat si můžete i anonymně a je možné si pro svou stížnost zvolit zástupce, kterým může být jakákoliv osoba z vašeho okolí či z řad zaměstnanců.

  • Ústně – přímo pracovníkovi/vedoucímu/řediteli
  • Písemně či elektronicky – dopisem, do knihy přání a stížností (umístěna na nástěnce v klubu, ale také k dispozici u pracovníků v terénní formě), do anonymních schránek (uvnitř zařízení či venku na budově – kdy není nutný kontakt se službou), emailem, na sociálních sítích, SMS

Komu si mohu stěžovat?

  • Pracovníkovi zařízení – NZDM klub NaNáměstí, Náměstí č.e. 73, 431 55 Radonice, tel. +420 702 027 967, email – nzdmnanamesti@svetlokadanzs.cz
  • Vedoucímu zařízení – Kamila Roubínová, DiS, Náměstí č.e. 73, tel. +420 702 027 967, email – kamila.roubínova@svetlokadan.zs.cz
  • Vedení organizace - ředitel sekce D&M – Filip Ráža, Jana Švermy 6, 432 01 Kadaň, tel. +420 606 061 429, email – filip.raza@svetlokadanzs.cz

V případě, že osobě pro uspokojení jejich stížnosti nestačí kontakty výše, mohou se obrátit na nadřízené orgány:

  • Ministerstvo práce a sociální věcí - https://www.mpsv.cz/web/cz/kontakty
  • Asociace nestátních neziskových organizací v České republice z.s., - https://www.anno-cr.cz/kontakt/
  • Veřejný ochránce práv - https://www.ochrance.cz/kontakt/
  • Liga lidských práv - https://www.llp.cz/kontakt/
  • Český helsinský výbor - https://helcom.cz/cs/kontakt/
  • Obec Radonice, Radonice č.p. 1, 431 55, tel: +420474397120, e-mail: obec.radonice@iol.cz, www.obec-radonice.cz

Aktuální kontaktní údaje jsou dostupné na uvedených webových stránkách či je možné si je vyžádat u pracovníka.

V případě, že nejste spokojeni s řešením stížnosti, můžete se proti vyjádření do 14 dní odvolat, či se obrátit na nadřízeného pracovníka/nadřízený orgán. Pracovníci vám poskytnou informace či kontakt zprostředkují.



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky